Ne tak úplně Toiletpaper

Zakladatelé značky a magazínu ToiletPaper, výtvarník Maurizio Cattelan a fotograf Pierpaolo Ferrari, uvedli po kolekcích magazínů, knih a bytových doplňků na trh také kosmetickou řadu, která je nyní dostupná i v Bomton Beauty.

Italské duo, známé svým oživením surrealismu, se spojilo se značkou La Bottega, která původně vyráběla kosmetiku primárně pro luxusní hotely. Společně přinesli na trh produkty, které kombinují prvotřídní péči s bizarně poutavou estetikou ToiletPaper. Všechny výrobky nesou typickou odvážnou grafiku – například motivy hadů nebo detailní záběry očí – a samozřejmě označení „Made in Italy“, které je napříč odvětvími zárukou té nejvyšší kvality.

Vize krásy podle ToiletPaper vyjadřuje vášeň, zábavu a požitek pro všechny smysly. Kromě kosmetických produktů, jako jsou mýdla, péče o tělo a vlasy, obsahuje kolekce také interiérové doplňky – vonné svíčky, difuzéry i textilie. Kosmetické taštičky, župany a ručníky už nemusí být nudné! Všechny vůně produktů vytváří interní „nos“ značky, mezinárodně uznávaný mistr vůní Oscar Q., který se drží zásady používat maximálně tři vonné složky, aby nedošlo k přetížení smyslů.

ToiletPaper Beauty se na první pohled vymyká mainstreamovému kosmetickému průmyslu. Místo propagace nedosažitelných ideálů podporuje značka radikální „me time“. Představte si večer jen pro sebe – relaxační koupel, nadýchaný župan a opojné vůně. S ToiletPaper Beauty se váš domov promění ve vlastní kabinet kuriozit. Kdo říká, že vkus musí být jen béžový?

foto zdroj: Instagram toiletpaper_beauty

Tipy Bomton: